Detaljhandeln

I över hundra år har vi hjälpt våra kunder att skapa inbjudande och hygieniska detaljhandelsmiljöer för både medarbetare och besökare.

Vi vet att god hygien är avgörande för en trevlig shoppingupplevelse.

Återkommande kunder är nyckeln till lönsamhet. 

Rena och hygieniska lokaler är en viktig faktor för att kunderna ska vilja komma tillbaka. 

Potentiella följder av dålig hygien

  • Kunderna går till konkurrenter med bättre hygien eller shoppar online i stället
  • Kunderna stannar kortare tid och spenderar mindre
  • Kunderna undviker er affär när det är för mycket folk
  • Kunderna undviker er affär eftersom de inte får sina behov uppfyllda (t.ex. föräldrar med bebisar), särskilt om de vill att en sväng till köpcentret ska vara avkopplande nöje
  • Dålig bild av ert varumärke
  • Kunderna väljer att inte komma tillbaka på grund av negativ upplevelse hos er
Hygiene Challenges in the Retail Sector

Att förbättra hygienen är ekonomiskt lönsamt:

  • En kund som har en bra shoppingupplevelse stannar längre och spenderar mer 
  • Förbättrad positiv bild betyder fler nya kunder och återkommande kunder.
  • Gott rykte leder till rekommendationer och nya kunder 
  • Gott omhändertagande om särskilda kundgrupper (bebisar, äldre osv.) förbättrar ert rykte och ger återkommande kunder
  • Att vara mån om personalens välmående leder till bättre service och nöjdare personal 
Retail

Kontaktformulär

Har du någon specifik fråga eller vill du veta mer om våra tjänster kan du ringa oss på

010-470 49 70

eller fylla i kontaktformuläret nedan.

Tack. Vi kommer att vidarebefordra din förfrågan till ansvarig säljare.

* Alla fält ska fyllas i